Klantenservice
De Photo@Home klantenservice is bereikbaar per e-mail via info@photoathome.nl. U krijgt van ons binnen 72 uur een reactie op uw bericht.
BESTELLEN
U kunt het gewenste artikel op deze site bestellen. Vervolgens klikt u op het product dat u wenst. Wij bevestigen ontvangst van uw bestelling per e-mail.
PRIJS & BETALING
U vindt de actuele prijzen van al onze artikelen in onze webshop. Deze prijzen zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten. U betaalt uw artikelen bij bestelling. Hierbij heeft u keuze uit betalen met uw creditcard, met iDeal of met Paypal
ORDERVERWERKING
Wij verwerken uw bestelling op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. Wij houden u hiervan per e-mail op de hoogte.
VERVOER & BEZORING
Wij leveren uw bestelling zo snel mogelijk. Daarbij streven wij ernaar om altijd binnen vijftien werkdagen te leveren. Is uw bestelling niet binnen dertig dagen geleverd, dan mag u deze annuleren. U krijgt dan uw geld terug.
Voor bestellingen in Nederland maken wij gebruik van PostNL. U krijgt van ons de bezorgcode van uw bestelling. Daarmee kunt u via de Track & Trace service op de website van PostNL altijd de afleverstatus van uw bestelling bekijken.
RETOUR & VERVANGING
Wanneer u uw bestelling niet in goede orde ontvangt, kunt u bij onze klantenservice een klacht indienen. Dit kan per e-mail naar info@photoathome.nl. Wij verzoeken u in de onderwerpregel het woord ‘klacht’ en uw ordernummer te noteren. In de tekst lezen wij graag de reden en een omschrijving van uw klacht.
Wanneer wij uw klacht gegrond achten, kunt u uw artikel(en) retourneren aan
Photo@Home
postbus 193
9500AD Stadskanaal
Na ontvangst van betreffend(e) artikel(en) verwerken wij uw bestelling opnieuw.